14.01.2017 | V listopadu 2016 se stal Gleissner partnerem Interliving. Gleissner je nyní jeden z cca. 50 domů nábytku střední třídy v Německu, které nesou ve svém názvu značku Interliving. Toto označení je udělováno partnerstvím jedné vedoucí obchodní společnosti z branže nábytku a zařízení v Německu jen obzvláště dobrým obchodníkům s nábytkem. Tito obchodníci se tímto zavazují ke zvláštní kvalitě služeb a poradenství. Gleissner náleží k tomuto partnerství - vedle okolo 200 dalších členů - již skoro 30 let.
Nová spolková značka, která je nyní u Gleissnera mimojiné součástí firemního loga, je příslib kvality, kterou rodinný podnik nabízí svým zákazníkům: " Interliving zastává hodnoty středně velkého obchodu jako např. férovost, sociální nasazení a blízký kontakt se zákazníkem - toto nás perfektně vystihuje. Kromě toho signalizuje našim zákazníkům na první pohled, že dodržujeme určité standardy, např. certifikace kvality služeb a montáže, nebo pravidelné školení odborných poradců. " řekl Jörg Kulzer, spoluvlastník a obchodní zástupce firmy Gleissner. Označení tedy nabízí - podobně jako Expert, Edeka nebo Intersport - orientaci svým zákazníkům. "Pro nás jako podnik znamená partnerství vedle obnovení naší výstavy v domě, také důležitou investici do budoucnosti, abychom zajistili sídlo a pracovní místa v Tirschenreuthu."
Také kvalitativně hodnotný nábytek značky Interliving uvádí Gleissner ihned. Nabízíme vedle obzvláště dobré kvality materiálů a zpracování také velký výběr variant a mimo jiné 5 letou záruku od výrobce. " Interliving partner je součástí silné společnosti, která nám zajišťuje vždy dobré ceny a aktuální výrobky. Přitom zůstáváme jako rodinný podnik samozřejmě 100% samostatní. Gleissner zůstává také v budoucnosti pro naše zákaznice a zákazníky a zároveň pro zhruba 100 našich spolupracovnic a spolupracovníků beze změny!" doplnila senioršéfka Liselotte Kulzer.
Informační brožura "Interliving Partner" ke stažení v PDF (německy)
Novou kolekci nábytku Interliving najdete po kliknutí na obrázek.